teisipäev, 20. mai 2014

Eksamid

Olen tagasi olnud natuke üle kahe nädala ja korralikult õppinud (loe: laiselnud ja päevitanud).
Viimastel päevadel on ilm olnud meeldivalt soe ja päikseline. Vahepeal natuke liiga palav. Nüüd lähitulevikku lubab vihma ja veidike jahedamat ilma.
Esimene eksam on juba homme. 2 järgmist eksamit 28. ja 4.juuni.
Arvan, et homseks eksamiks olen üsna valmis. Eelnevate aastate ülesandeid olen lahendanud üsna palju, juba on neist ausaltöeldes kõrini.

Peale eksameid on 9-20 juuni PIAE (Professional and Industrial Aspects of Engineering). See ei toimu ülikoolis ka vaid mujal ja see tähendab, et ärgata tuleb kell 7 ja siis bussidega tund aega sõita. Nädal aega olen kella 9-16.00 töötoas ja teen asju? Asi on tegelikult nii, et keegi täpselt ei tea, mis seal toimub. Arvatavasi miskite masinate taga sehkendamine. 3 päeva on siis veel mingid loengud ja siis saab läbi.

Ilmselt olen viimane, kes koju saab. Kodu poole hakkan liikuma 21.juuni. Kuna koju jõuan, seda täpselt öelda ei oska.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar